Ads Top

“Orang Dalam Agama Yang Minta-Minta Sangat Aku Jauh Dari Agama Islam!!!” – Sajat

Usahawan selebriti Sajat sekali melakukan kejutan dengan beberapa posting di Insta Story miliknya.

Tulis Sajat, terdapat mereka yang berada dalam agama memintanya menjauhkan diri dari agama Islam.

“Biarlah tak ada agama dari ada agama, yang rasa diri tu bague dari tak pernah buat dosa!!! Kebanyakannya banyak manusia munafik!!!

“Manusia bertopengkan syaitan!!! Is true story uols!! Orang dalam agama yang minta-minta sangat aku jauh dari agama Islam,” luahnya.

Jelasnya, semakin dia mempertahankan, lebih ramai yang membuli, menghukum dan menghina dirinya.

“Semua dok maki, hina, herdik, beri sindirian yang menghina. Aku dengan cara aku… dan aku tak percaya mana-mana dah!! Bagi aku semua karut!!,” ujarnya. – KopiPlanet.com

The post “Orang Dalam Agama Yang Minta-Minta Sangat Aku Jauh Dari Agama Islam!!!” – Sajat appeared first on KopiPlanet.com.




No comments:

Powered by Blogger.