Ads Top

Tidak Sambut Ulang Tahun Kelahiran Secara Meriah, Sajat Luah Rasa Rindu Pada Anak-Anak

Usahawan selebriti sensasi, Sajat atau Muhammad Sajjad Kamaruzzaman meluahkan rasa rindu terhadap dua orang anak angkatnya.

Dalam satu posting di Instagram miliknya, Sajat menyatakan memiliki dua orang anak angkat adalah hadiah yang paling berharga buat dirinya.

“Tiada apa Yang nak saya ingin katakan pada hari ini.. buat hari jadi adalah kenangan saya dengan anak anak saya.. Mereka lah hadiah paling berharga untuk saya..

“Tahun ini saya hanya rindu kan anak anak saya jer..ini gambar saya dengan anak saya pada tahun lepas 23/02/2021,” tulisnya.

Dilahirkan pada 23 Februari 1985, Sajat juga menyatakan dia tidak menyambut ulang tahun hari kelahirannya pada tahun ini.

Hal yang demikian kerana dia terlalu banyak memikirkan perasaan anak-anaknya setelah satu tahun tidak berjumpa dengan anak-anaknya itu.

“Hampir 1 tahun berlalu.. waktu berjalan pantas, saya rindu sangat pada anak saya.. ibu mana tak rindu anak hampir 1 tahun saya tak berjumpa dengan mereka. Maaf kan saya Jika saya tak sambut meriah hari jadi saya.. sebab saya banyak memikirkan perasaan anak anak saya..

“Happy birthday untuk nursajat buat terakhir untuk tahun ini.. semoga sajat berbahagia dan sukses selalu di dalam kehidupan ini.. buat syaza dan syahmi.. I love you forever,” ujarnya. – KopiPlanet.com

* Jom klik link Telegram https://t.me/KopiPlanet & subscribe untuk mengetahui cerita2 terbaharu dunia hiburan

The post Tidak Sambut Ulang Tahun Kelahiran Secara Meriah, Sajat Luah Rasa Rindu Pada Anak-Anak appeared first on KopiPlanet.com.




No comments:

Powered by Blogger.