Ads Top

Lepas Budak Flat & Bangun, Aman RA Bangkit Dengan Semangat Impian

Selepas mencatat kejayaan memberansangkan dengan single-single terdahulu seperti Budak Flat & Bangun, penyanyi rap, Aman RA kini kembali dengan lagu terbaharu, Semangat Impian.

Semangat Impian yang merupakan ciptaan sepenuhnya oleh Aman RA bertujuan untuk memberi inspirasi kepada seluruh masyarakat Malaysia agar tidak mudah berputus asa dalam usaha untuk menggapai mimpi serta impian.

Selepas mencipta kejayaan manis dengan memenangi tempat kedua Anugerah Juara Lagu ke-34 menerusi lagu Bangun, Semangat Impian merupakan lagu dedikasi di atas segala penat lelah sepanjang rapper berusia 33 tahun itu menceburi bidang seni.

“Perjalanan saya dalam industri muzik bermula dengan Budak Flat yang mengisahkan tentang diri yang menghadapi kesusahan dan realiti harian tetapi tetap memegang kepada impian untuk berubah nasib.

“Kemudiannya beralih ke Bangun yang memberi rentak yang lebih positif kepada pendengar dalam menyampaikan pesanan motivasi untuk bangun dan berjuang demi memperbaiki hidup.

“Lagu Bangun telah menjadi anthem dan inspirasi kepada ramai dan korus yang agak menarik menjadi bahan nyanyian anak-anak kecil,” kata Aman.

Semangat Impian kini boleh didapati di semua aplikasi penstriman muzik digital dan video muzik rasmi boleh ditonton di saluran AmanRAVEVO di YouTube. – KopiPlanet.com

The post Lepas Budak Flat & Bangun, Aman RA Bangkit Dengan Semangat Impian appeared first on KopiPlanet.com.




No comments:

Powered by Blogger.