Ads Top

Ketahui Bagaimana Halal Holidays Membantu Memudahkan Percutian Anda

Buat anda yang gemar bercuti atau menginginkan percutian yang menarik di samping keluarga atau untuk urusan kerja mahupun diri sendiri, laman Halal Holidays merupakan suatu yang sesuai buat anda.

Halal Holidays merupakan satu ketegori bagi pelancongan yang memfokuskan kepada keluarga Muslim atau mereka yang menginginkan percutian ala-ala muslim dan terikat dengan hukum-hakam Islam.

Pilihan yang ditawarkan menepati syariah seperti hotel yang tidak menghidangkan arak dan mempunyai kemudahan fasiliti yang mengasingkan antara pengguna wanita dan lelaki, contohnya gimnasium, kolam renang dan kemudahan-kemudahan lain.

Penerbangan yang disediakan juga memberikan pilihan yang tidak menyajikan produk arak dan babi serta akan mengumumkan waktu solat dan menyiarkan rancangan berbentuk keagamaan sebagai hiburan semasa penerbangan. Waktu solat juga akan diumumkan sesuai dengan waktu penerbangan semasa.

Laman web ini bukan sahaja boleh diakses oleh rakyat Malaysia, namun juga dari pelbagai negara lain seperti Turki dan negara di Timur Tengah.

Walau bagaimanapun, ia memfokuskan kepada negara-negara yang mengamalkan cara hidup Islam kerana lebih ramai di antara kita yang meletakkan langkah berhati-hati dalam pemilihan tempat dan penginapan semasa percutian.

Halal Holiday dengan misinya ‘Percutian Anda, Jaminan Kami’ membawakan banyak pilihan menarik kepada anda.

Melalui laman sesawang ini, anda juga boleh menekan butang ‘Umrah’ untuk merancang perjalanan umrah anda seperti memilih kumpulan umrah yang anda inginkan.

Anda bukan sahaja boleh menempah hotel atau rumah tumpangan, namun boleh melihat tiket penerbangan yang ada pada tarikh yang diinginkan.

Buat anda yang menginginkan percutian di atas kapal, terdapat juga pilihan di bahagian ini untuk anda melihat dan membuat tempahan dengan lebih lanjut.

Yang paling penting, anda akan ditawarkan dengan pilihan destinasi yang paling banyak menjadi pilihan umum.

Melalui pilihan tempahan ini juga, anda boleh melihat cadangan aktiviti yang ditawarkan untuk memudahkan anda merancang perjalanan dan percutian anda.

Buat anda yang berminat, boleh layari lebih lanjut di laman sosial mereka, iaitu Facebook, Twitter dan juga Instagram .

Rujukan:
Halal Holiday




No comments:

Powered by Blogger.