Ads Top

Nonny Nadirah Buat Kejutan Lagi… Kali Ini Muat Naik Gambar Dalam Baldi Tanpa Pakai Baju

Pelakon Nonny Nadirah sekali lagi membuat kejutan apabila memuat naik gambar terbaharu di Instagram.

Gambar terbaru ini lebih mencuri tumpuan apabila gambar dipercayai dirinya di dalam baldi berisi air tanpa berpakaian.

Ternyata posting gambar terbaru kali ini lebih mengejutkan netizen yang seakan-akan tidak percaya dengan perkara tersebut.

Malah, sahabat baiknya iaitu penyanyi Mila Jirin turut meluahkan kekecewaan atas tindakannya itu.

> Baca: Padam Semua Gambar, Muat Naik Video Wanita Tampil Seksi… Tindakan Nonny Nadirah Timbulkan Persoalan

“Punya ramai DM / KOMEN maki hamun aku sebab aku TEGUR KAU secara terbuka.. Sampai aku terpaksa off komen sbb aku pulak yang strrss…Aku tak BODOH nak tegur tanpa betul betul lakukan apa yang perlu di lakukan sebagai sahabat! Sebelum aku cakap secara PUBLIC. Ada SEBAB aku LOUD!! Aku tak perlukan PUBLISITI pun seperti mana orang dok kutuk aku..

“Aku telan orang maki hamun aku…Aku telan orang kutuk aku asalkan AKU DAPAT BAGITAU PADA 1 DUNIA NI YANG KAU TU ANAK YANG BAIK! SAHABAT YANG BAIK!

“Harini aku antara yang SANGAT FRUST! Rasa macam selama ni aku bercakap dengan seorang PELAKON!Mungkin selama ini aku sahaja yang anggap kau SAHABAT…” luahnya. – KopiPlanet.com

The post Nonny Nadirah Buat Kejutan Lagi… Kali Ini Muat Naik Gambar Dalam Baldi Tanpa Pakai Baju appeared first on KopiPlanet.com.




No comments:

Powered by Blogger.