Ads Top

Syasya Dolla & Suami Akan Sambung Belajar Di Luar Negara

Bekas ahli kumpulan Dolla, Syasya atau Noor Syasya Afiqah Shahrizal akan menyambung pelajaran di luar negara bersama-sama dengan suaminya.

Perkara berkenaan disahkan sendiri oleh pelakon veteran, Rozie Othman yang juga nene kepada Syasya dalam rancangan Melodi.

“Suami dia pun nak pergi sambung belajar. Mak dia pun kata dia boleh sambung belajar sekali. Kepada semua peminat, doalah yang terbaik untuk Syasya sekali.

“InsyaAllah lepas Raya Haji ni, mereka akan berangkat ke luar negara untuk sambung belajar. Kita doakan yang baik-baik,” ujarnya.

Sebelum ini, Syasya mengejutkan ramai terutama sekali peminat-peminat Dolla apabila mengumumkan keluar daripada kumpulan berkenaan ketika nama mereka berada di kemuncak.

Dalam temu bual yang sama, Rozie juga mengakui berasa agak kecewa apabila cucunya itu mengambil keputusan untuk berkahwin.

Ujarnya, dia sendiri tiada jawapan terhadap keputusan yang dibuat cucunya itu, meskipun ramai yang bertanya mengenainya.

“Walaupun mommy ada rasa kecewa sebab nama you tengah naik, you buat keputusan untuk berkahwin. Ok, mommy dan semua family berlapang dada

“Apa apa keputusan pun, insyaAllah you want to come back. Masa kejadian dia nak nikah tu, saya sebulan berada di tanah suci Mekah di bulan Ramadan.

“Saya doa kalau Syasya nak cipta nama, biarlah dia tukar penampilan. Tak seksi, biarlah dia nampak kewanitaan. Mungkin Allah kabulkan sebab sekarang ni dia dah berhijab,” ujarnya.

The post Syasya Dolla & Suami Akan Sambung Belajar Di Luar Negara appeared first on KopiPlanet.com.




No comments:

Powered by Blogger.