Ads Top

Individu Dedah Wajah Bilal Tanpa Kebenaran, Neelofa Luah Rasa Tersinggung

Pengacara dan usahawan popular, Neelofa meluahkan rasa terkilan dengan tindakan seorang individu yang mendedahkan wajah anaknya, Muhammad Bilal tanpa kebenaran di media sosial.

Neelofa berkata, perasaan tersebut begitu menyinggung dirinyadan berasa tidak dihormati segelintir individu memandangkan dia akan memperkenalkann anaknya kepada umum apabila tiba waktu yang sesuai.

“Seboleh-bolehnya saya memang enggan untuk mengulas perkara sama. Lagipun sebelum ini dah banyak yang saya kongsikan mengenai Bilal dan cukuplah apa yang sudah berlaku.

“Sebagai seorang ibu, sudah semestinya perbuatan menyebarkan gambar itu menyinggung perasaan saya. Malah, kalau ada yang terserempak atau terjumpa Bilal di luar, saya tak halang dan takkan sorokkan mukanya,” jelasnya.

Neelofa berkata berkata demikian ketika ditemui pada majlis pelancaran program bual bicara Next To Neelofa musim dua yang diadakan di Astro, Bukit Jalil petang tadi.

Menurutnya, apabila ada individu yang mendedahkan wajah anaknya dengan memuat naik di media sosial, ia seolah-olah tidak menghormati dia dan suami.

Ujar Neelofa, sebagai seorang ibu yang melahirkan dia seharusnya diberikan kesempatan untuk berkongsi sendiri wajah anaknya untuk tatapan umum.

Dalam pada itu, Neelofa memberitahu dia dan suami, PU Riz sememangnya sudah merancang untuk memperkenalkan anaknya itu untuk tatapan umum

“Memang akan tiba waktu itu dan saya dengan suami sudah merancang masa yang sesuai untuk berbuat sedemikian. Cuma kenapa ada yang tetap hendak menjadi orang pertama?

“Lagipun kami sekeluarga akan melancong dalam tempoh terdekat. Apabila tiba masanya nanti, pasti saya akan kongsikan kepada semua,” jelasnya. – KopiPlanet.com

The post Individu Dedah Wajah Bilal Tanpa Kebenaran, Neelofa Luah Rasa Tersinggung appeared first on KopiPlanet.com.




No comments:

Powered by Blogger.