Ads Top

Alami Kemurungan, Pihak Pengurusan Rehatkan Aktiviti Seni Kang Daniel

Pihak pengurusan penyanyi Kang Daniel, Konnect dalam satu kenyataan media baru-baru ini mendedahkan yang mereka mengambil keputusan untuk merehatkan kerjaya seni artis naungannya itu buat sementara waktu.

Ini kerana Kang 23, dipercayai mengalami masalah kemurungan berikutan sering menerima kecaman hebat yang sering dilontar netizen di media sosial.

Menurut Konnect lagi, bekas ahli kumpulan Wanna One itu telah didiagnosis mengalami penyakit kemurungan pada awal tahun ini.

“Kang telah mengadu dia sering mengalami masalah kemurungan dan sebagai langkah berjaga-jaga, kami telah ambil keputusan untuk merehatkan dia daripada sebarang aktiviti seni buat sementara waktu,” kata wakil pengurusan tersebut.

Kang sebelum ini menulis status di media sosialnya berbunyi, “Saya tertekan, saya berharap ada seseorang yang dapat membantu saya.”

Kang memulakan kerjayanya apabila memenangi pertandingan nyanyian Produce 101 pada 2017 sebelum dia menyertai kumpulan Wanna One.

Namun kumpulan itu berpecah Januari tahun lalu dan selepas itu dia meneruskan kerjaya solo dan tampil dengan album sulung pertamanya berjudul Color On Me, Julai lalu. – KopiPlanet.com

No comments:

Powered by Blogger.