Ads Top

Setulus Ikhlas Dipilih Sebagai Tema Kempen Ramadan 2019 TV3

Jika tahun lalu, tema Syukur Selalu diketengahkan Rangkaian Televisyen Media Prima (MPTN), tahun ini Setulus Ikhlas dipilih bagi memeriahkan sambutan Ramadan menerusi rangkaian stesen TV3 dengan kerjasama Samsung dan 100 Plus.

Antara selebriti-selebriti yang telah dipilih sebagai duta bagi kempen Setulus Ikhlas ini ialah Aeril Zafrel, Syafiq Kyle, Wawa Zainal, Zara Zya, Ismail Izzani, Haqiem Rusli, Nabila Razali, Mimi Lana, Mira Filzah dan Hairul Azreen.

Mereka bakal memainkan peranan penting sebagai wajah kempen Setulus Ikhals di kaca televisyen, media sosial dan iklan pesanan khidmat masyarakat di MPTN dan juga acara padang yang bakal berlangsung sepanjang kempen ini.

MPTN juga pada tahun ini turut mengadakan dua acara besar bagi memeriahkan lagi sambutan Ramadan tahun ini iaitu Grand Bazar Ramadan Raya dan Check-in Kampung.

Dengan kerjasama Build Up Resources Sdn Bhd, Grand Bazar Ramadan Raya akan diadakan Bulatan Bazarena, Shah Alam dari 4 Mei hingga 2 Jun dan di Stadium Bukit Jalil bermula 16 Mei hingga 5 Jun manakala program Check-in Kampung akan berkunjung ke dua kampung di Sungai Besar, Selangor dan Mukim Kesang, Tangkak, Johor.

Antara aktiviti yang bakal berlangsung adalah sesi gotong-royong untuk berbuka puasa, moreh, ziarah sahur, solat terawikh, rakaman Tanyalah Ustaz serta jualan food truck.

Selain itu, pelbagai rancangan menarik yang telah disediakan sepanjang Ramadan ini antaranya Jejak Rasul, Tanyalah Ustaz, Sembang Sahur serta pelbagai naskhah drama yang memberikan 1001 pengajaran antaranya Pia, 30 Pesanan Suara, Maaf Dari Khilaf dan Cari Aku Di Syurga. – KopiPlanet.com

Foto: Instagram TV3

The post Setulus Ikhlas Dipilih Sebagai Tema Kempen Ramadan 2019 TV3 appeared first on KopiPlanet.com.




No comments:

Powered by Blogger.