Ads Top

Vitalica Glow Realisasikan Impian Tubuh Bak Supermodel Anda

Pernah naik berat badan secara mendadak selepas melahirkan anak, pengasas dan pengarah urursan Vitalica Sdn Bhd, Aleeya Zailan nekad mencari formula terbaik mendapatkan tubuh badan idaman.

Sehubungan dengan itu, lahirlah produk makanan tambahan keluaran syarikatnya, Vitalica Supermodel Glow yang membantu golongan wanita di Malaysia memiliki bentuk badan bak seorang supermodel.

”Saya mahu mendidik rakyat Malaysia agar lebih prihatin dengan penampilan diri dengan pengambilan Vitalica.

”Saya sendiri juga tidak terkecuali dalam hal ini. Bila melihat tubuh seorang supermodel, saya sendiri teringin menjadi seperti mereka. Sampai bila nak makan hati je kan? Perlu ada usaha.

“Jujurnya, saya sendiri pernah gemuk selepas melahirkan anak. Berat saya pernah mencecah sehingga 80 kilogram sehingga saya sendiri tertekan untuk berjumpa orang.

”Sebelum memasarkan Vitalica Supermodel Glow, saya mencuba sendiri pengambilan makanan tambahan ini.

”Bayangkan dari 80 kilogram, saya kini boleh tersenyum bangga apabila berat menurun sehingga 50 kilogram,” kata ibu kepada tiga cahaya mata ini.

Bukan hanya sesuai untuk wanita, produk yang diformulasi khas tanpa bahan kimia ini turut sesuai untuk kaum lelaki yang mempunyai visi untuk mendapat tubuh badan langsing dan menarik.

Produk yang sudah tiga tahun berada di pasaran ini dijual dengan harga mampu milik iaitu RM 89 sekotak yang mengandungi sebanyak 14 sachet. Vitalica Supermodel Glow boleh dibeli di www.vitalica.com.my menerusi pengedar sah di seluruh negara. – KopiPlanet.com

The post Vitalica Glow Realisasikan Impian Tubuh Bak Supermodel Anda appeared first on KopiPlanet.com.




No comments:

Powered by Blogger.