Ads Top

Tangan Black Cedera Setelah Alami Kemalangan Motorcross

Penyanyi Black Hanafiah mengalami kecederaan di bahagian tangan kirinya setelah mengalami kemalangan ketika menunggang motorsikal motocross baru-baru ini.

Menurut Black, kejadian kemalangan tersebut berlaku sewaktu dia menyertai PJ Urban Motocross Fun Race And Celebrity anjuran Majlis Bandaraya Petaling Jaya (MBPJ).

“Ketika itu saya sedang berlatih untuk mencuba track yang baharu diperkenalkan. Namun saya mengalami kemalangan apabila terjatuh hingga mengakibatkan tangan saya cedera.

“Sebelum ini, saya sudah aktif dengan sukan motorcross selama dua tahun dan Achey merupakan individu yang membawa saya kepada sukan ini,” ujarnya.

Ujarnya, buat masa sekarang dia memang sudah memiliki sebuah motorcross sendiri dengan kelengkapan yang mencukupi dan mengakui serius dengan sukan tersebut.

Menurutnya, sepanjang dua tahun berkecimpung dalam sukan tersebut, ia merupakan kali pertama dia mengalami kemalangan yang serius sehingga mengakibatkan tulang tangannya patah.

“Alhamdulillah, sekarang ini keadaan tangan saya bertambah baik setelah melakukan urutan tradisional. Doktor cakap tangan saya ini akan pulih antara dua minggu hingga sebulan.

“Walapun mengalami kecederaan sekarang ini, saya masih mampu lagi untuk memenuhi setiap undangan nyanyian,” ujarnya. – KopiPlanet.com

The post Tangan Black Cedera Setelah Alami Kemalangan Motorcross appeared first on KopiPlanet.com.




No comments:

Powered by Blogger.