Ads Top

Joy Revfa Umumkan Ada Ustazz Selebriti Yang Meminta Gambarnya Di Rumah

Us4hawan kosmetik, Joy Revfa mendedahkan dia pernah dihubungi oleh beberapa orang lelaki berstatus suami orang di lam4n s0sial.

Tanpa mendedahkan n4ma, Joy atau nama sebenar Siti Arifah Mohd Amin memberitahu lelaki yang dikenali sebagai vstaz selebriti itu membvat permintaan tidak masuk akal antaranya meminta gambar sksinya.

Lelaki setia zam4n sekarang ni dah semakin pupvs sebab kecurangan berada di hujvng jari je terutamanya golongan Ustaz Hamadi (watak Azhan Rani dalam drama Nur) ni la semakin ramai.

Ada beberapa ustaz selebriti suami 0rang tak segan silu mesej nak tengok gambar Joy dekat rumah berbaju sksi.

“Mereka tak fikir kejap lagi kita viral screenshot tu baru tahu langit tinggi ke rendah. Yang penting jangan melayan!,” tulisnya di Instagram.

Sementara itu, bekas isteri peny4nyi Hafiz Hamidun ini juga berkata dia tidak berminat menjalinkan hubungan cinta dengan suami orang.

Ujarnya, sebagai w4nita dia memahami hati wanita dan enggan menjadi punca keretakan rumah tangga orang lain.

“Say3 mewakili janda- janda dekat Malaysia ni tak berminat l4ngsung dengan suami orang ni. Benda boleh mengelak buat apa sibuk nak melayan ni.

“Ingat, jangan bagi ruang dan pelu4ng sedikit pun untuk suami orang tu dekati kita. Pasang niat sebab nak bantu isteri dan anak-anak dia untuk mengelakkan kecurangan berlaku.

“Kalau ada cuba mesej mengg4tal tu, block je atau ugut dia akan screenshot mesej tu dan bagi famili atau isteri dia. Isteri pun kena pantau kegiat4n suami. Jangan dibiarkan je!,” katanya.

Dalam pada itu, bekas isteri kepa4da komposer dan penyanyi Hafiz Hamidun ini berkata dia bersedia membuka pintu hatinya untuk mana- mana lelaki bujang.

Asalkan lelaki tersebut bukanlah suami atau tunangan orang lain.

Nama Joy Revfa sebelvm ini menjadi perhatian apabila perkahwinannya pada 1 Mei 2017 dengan Hafiz Hamidun didakwa tidak sah.

Konflik tersebut akhirnya selesai selepas Hafiz melafazkan talak satu terhadap wanita itu di Mahkamah Rendah Syariah Daerah Petaling pada 25 Oktober tahun sama.

Joy Revfa pernah berk4dhwin sebelum ini dan mempunyai seorang anak lelaki bernama Arryan Firdaus yang kini berusia tiga tahun.

Joy Revfa dah tak cari suami ‘orang popular’

Usahawan kosmetik yang juga merupakan bekas isteri penyanyi Hafiz Hamidun berkata dia tidak serik untuk berkahwin lagi.

Joy atau nama sebenar Siti Arifah Mohd Amin mengakui dia didekati ramai lelaki terutamanya golongan selebriti.

Bagaimanapun, Joy meluahkan dia masih fobia untuk membuka pintu hati kepada mana-mana lelaki.

“Sebagai wanita, say3 kalau boleh nak kahwin cepat-cepat dan tidak serik untuk membina rumah tangga lagi.

“Namun, say3 akui ada sedikit perasaan fobia kerana kegagalan perkahwinan dahulu,” katanya kepada mStar Online.

Terdahulu, nama Joy Revfa menjadi perhatian apabila perkahwinannya pada 1 Mei tahun lalu dengan penyanyi dan komposer Hafiz Hamidun didakwa tidak sah.

Konflik tersebut akhirnya selesai selepas Hafiz melafazkan talak satu terhadap wanita itu di Mahkamah Rendah Syariah Daerah Petaling pada 25 Oktober 2017.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih.

Sumber : mstar via Otak Bulu




No comments:

Powered by Blogger.