Ads Top

Cerita Belum Tamat… Aliff Aziz Nafi Tarik Semula Kes Undang-Undang Terhadap Sarah Yasmine

Pelakon dan penyanyi popular, Aliff Aziz menafikan dakwaan mengenai kes undang-undang terhadap Sarah Yasmine telah diselesaikan secara baik.

Menolak kenyataan gadis berkenaan, penyanyi tersebut menjelaskan terdapat kekeliruan tentang penarikan semula kes olehnya.

“Ini adalah penjelasan saya tentang fakta kesimpulan kes mahkamah yang melibatkan pihak sana setelah mendapati ada kekeliruan ramai tentang isu ini. Saya ingin nyatakan dengan jelas disini, memang kes ini telah selesai tetapi ia selesai dengan mahkamah telah memutuskan ‘Final Court Order’ terhadap pihak sana.

“Jadi kekeliruan tentang penarikan semula kes ini oleh saya adalah sama sekali tidak benar. Dengan itu perintah mahkamah tersebut adalah muktamad dan ia telah terlaksana serta merta. Dan saya yakin pihak sana tahu dan faham akan perintah-perintah yang tertakluk di dalam ‘Final Court Order’ itu,” ujarnya.

Perkara tersebut telah dinyatakan oleh bekas suami Bella Astillah itu dalam satu kenyataan yang dimuatnaik di akaun Instagram miliknya.

Sebelum itu, Sarah yang pernah dikaitkan sebagai kekasih Aliff mendakwa dia dan penyanyi itu telah mencapai penyelesaian secara baik dalam pertikaian mereka melalui pengantaraan di Kluster Penyelesaian Pertikaian Mahkamah Negeri.

Dalam pada itu, Aliff berharap agar kenyataannya itu dapat menjernihkan keadaan serta mengelakkan salah faham kepada pihak-pihak yang berkaitan.

“Dengan penjelasan ini, saya harap tiada lagi kekeliruan dan saya juga harap tiada mana-mana pihak yang tidak bertanggungjawab memanipulasikan fakta kesimpulan kes ini,” ujarnya. – KopiPlanet.com

The post Cerita Belum Tamat… Aliff Aziz Nafi Tarik Semula Kes Undang-Undang Terhadap Sarah Yasmine appeared first on KopiPlanet.com.




No comments:

Powered by Blogger.