Ads Top

Sharifah Shahirah Memberi Respon Apabila Dikatakan Dia Adalah Individu Disebalik Akaun MakcikPuaka

TIADA ang1n tiada ribvt tiba -tiba muncvl dakwaan individu di sebalik akavn Instagram viral @makcik_puaka adalah personaliti Sharifah Shahirah.

Gempak berj4ya mendapatkan komen daripada empunya diri berhubung tudvhan terbabit, Sharifah Shahirah ada jawapannya sendiri.

Oh best nya! S4ya sendiri ada dalam akavn Instagram Mak Cik Puaka itv macam mana pvla boleh kata itu saya?

“Biasalah, lantaklah… Pahala lagi. Alhamdulillah.

“Kalaupun betvl itu saya, takkanlah saya nak kutuk diri sendiri pasal kek masjid suatu masa dulu?

“Buat masa sekarang saya masih bekerja sebagai penyampai radio untuk Suria Petang bersama Tyzo.

“Mungkin orang panggil saya Mak Cik Puaka sebab mulvt pot pet pot pet,” jawab nya tenang ketika ditemui pada acara karpet merah Anugerah MeleTOP 2019 di Axiata Arena, Bukit Jalil, Kuala Lumpur semalam.

Tudvhan itu timbul apabila ada dalam kalangan warganet yang mengaitkan sal ran YouTube Mak Cik Puaka dengan kandungan vlog kebanyakan nya dari Sharifah Shahirah.

Bagaimanapun, tiada kesahihan berkenaan kenyataan tersebut.

Akavn Instagram itu menjadi buah mulut ramai apabila seringkali mendedahkan realiti kehidupan selebriti tempatan.

Terbaharu, pemilik akavn itu berdepan tindakan undang -undang apabila terpalit dengan dakwaan cubaan memfittnah Datuk Fizz Fairuz berkait isu khalwat.

Enggan mendeddahkan individu sebenar di sebalik nama terbabit, Fizz memberitahu pihak nya telah mengenal pasti 70 peratus daripada identiti pemilik akavn @makcik_puaka.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih .Jom Like Page Kami Juga Di Facebook otak bulu untuk dapatkan lebih banyak cerita menarik dari kami.

Sumber : AstroAwani via celotehsaja

Kredit:OtakBulu




No comments:

Powered by Blogger.