Ads Top

Penari Di Majlis Kahwin Ahya Rosli Tampil Beri Kenyataan Kepada Semua Orang

R4ta- r4ta netizen menyifatkan Ahya yang juga anak kepada pelakon veteran, Normah Damanhuri, tidak wajar membenarkan penari beraksi sedemikian pada majlis yang dihadiri kanak-kanak dan warga emas.

Ahya sebelum ini berkata, majlis resepsi semalam berlangsung dengan lancar, malah semua tetamu gembira.

Penularan video tarian pan4s majlis persandingan pelak0n dan model Ahya Rosli ini yang mengvndang kecaman dari netizen.

Rata-rata netizen mengutuk perbuatan itu yang disifatkan keterlalvan pada majlis perkahwinan Melayu sehingga ada bertindak untvk memboikot keluarga mereka termasuk pelakon veteran, Normah Damanhuri.

Tidak hanya meng3cam netizen turut bertindak untvk memboikot keluarga mereka termasuk pelakon veteran, Normah Damanhuri.

Penari seksi itu, Wana Ariana juga tidak terkecuali dalam men3rima kecaman orang ram4i apabila laman sosial Instagram ‘diserang tentera bawang’ selepas tular nya klip video tarian tersebut.

Selesai persembahan untuk perkahwinan Ahya Rosli. Sem0ga kekal sampai Jannah. Kepada kak KM, terima kasih kerana menjemput,” tulisnya.

Netizen kecam penari

Bagi menjawab semua kecaman dari netizen penari yang menggunakan nama wana_ariana ini memuat naik beberapa insta story untuk membalas kritikan yang di terimanya.

Aku viral, kau yang pan4s!


Selepas heboh di media sosial, pelakon Normah Damanhuri telah memohon maaf atas keterlanjvran majlis perkahwinan anaknya.

Normah, 65, berkata tarian tradisional sepatutnya menjadi penyeri majlis itu dan bukan tarian ghairah seperti berlangsung Sabtu lalu.

“Saya Normah Damanhuri terlebih dahulu menyusun sepulvh jari ingin memohon maaf kepada semua di atas kekhilafan majlis perkahwinan anakanda saya Ahya dan pasangan nya.

“Persembahan paperdoll itu sepatvtnya merupakan tarian tradisional, miming, lawak jenaka dan gurau-gurau santai dengan tetamu ala -ala Bollywood.

“Tetapi saya tidak sangka pula pakaian mereka keterlaluan untuk majlis perkahwinan,” katanya dalam satu video di Instagram.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih .Jom Like Page Kami Juga Di Facebook otak bulu untuk dapatkan lebih banyak cerita menarik dari kami.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih ðŸ™‚

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber: iloveviralstory via theexpressviral

Kredit:OtakBulu




No comments:

Powered by Blogger.