Ads Top

HBO & Coffee Bean Sumbang 1,600 Kopi Percuma Inspirasi Game Of Thrones

Sempena musim terakhir Game Of Thrones (GoT) stesen penyiar rasmi di Malaysia, HBO dengan kerjasama Coffee Bean & Tea Leaf berbesar hati menyumbang 1,600 kopi percuma, Game of Thrones Espresso Cream Latte yang diinsprasi daripada drama bersiri popular itu.

Promosi itu akan berlangsung selama lapan hari bermula 13, 14, 15, 19, 20, 21, 27 dan 28 April di premis Coffee Bean & The Leaf cawangan Mid Valley, Kuala Lumpur.

Setiap hari sebanyak 200 kopi percuma akan diedarkan berdasarkan konsep siapa cepat, dia dapat.

Musim terakhir GoT akan disiarkan bermula Isnin ini jam 9 malam di HBO (411/431), sama hari ditayangkan di Amerika Syarikat.

Setelah bersiaran selama tujuh musim, musim terakhir ini akan menayangkan sebanyak enam episod bagi menjawab segala persoalan mengenai perebutan takhta Westeros.

Siri yang pernah memenangi anugerah Emmy ini dibintangi Peter Dinklage, Nikolaj Coster-Waldau, Lena Headey, Emilia Clarke, Aiden Gillen, Kit Harington, Sophie Turner dan Maisie Williams.

GoT diterbitkan penerbit eksekutif, David Benioff, D.B Weiss, Carolyn Strauss, Frank Doelger, Bernadette Caulfield beserta penerbit bersama Byran Cogman, Guymon Casady, Vince Gerardis dan George R.R Martin. – KopiPlanet.com

The post HBO & Coffee Bean Sumbang 1,600 Kopi Percuma Inspirasi Game Of Thrones appeared first on KopiPlanet.com.




No comments:

Powered by Blogger.