Ads Top

Aliff Syukri Tegaskan Pemberian Kereta & Rumah Tiada Dalam Kontrak, RM3,000 Hanya Belas Ihsan

Usahawan kosmetik, Datuk Seri Aliff Syukri menafikan sekeras-kerasnya terhadap dakwaan dia telah melanggar kontrak yang telah ditandatangani bersama Wani Comel.

Aliff berkata, mengenai perjanjian yang dikatakan seperti pemberian kereta dan rumah tidak termaktub dalam kontrak dan pemberian wang sebanyak RM3,000 sebulan adalah bergantung pada belas ihsan pihaknya.

“Tujuan saya pada mulanya hanya untuk membantu dirinya berjalan semula yang sekali gus dapat membantu dia untuk menjaga ibunya yang sakit.

“Sebenarnya saya memang tidak pernah menjajikan kereta rumah dan sebagainya. Kalau betul ada dalam perjaniian, saya akan tunaikan,” tegasnya.

Pada minggu lalu, seorang gadis yang mengalami masalah obesiti iaitu Wani Comel membuat tuntutan kepada usahawan supaya memenuhi apa yang terkandung dalam kontrak.

Menurut Aliff, dia tidak menolak kemungkinan bahawa ada pihak yang cuba menjatuhkan dirinya dan perniagaannya. 

Dalam pada itu, Aliff menegaskan bahawa dia bersedia sekiranya Wani mahu membawa kes dibawa ke mahkamah.

“Saya takkan cakap menggunakan mulut, saya bercakap menggunakan bukti yang ada. Selepas ini pelbagai provokasi yang akan dilakukan.

“Kepada kes Wani, saya mengalu-alukan saman ada, saya tunggu saman anda. Dan kita tengok siapakah yang akan disaman,” tegasnya. – KopiPlanet.com

The post Aliff Syukri Tegaskan Pemberian Kereta & Rumah Tiada Dalam Kontrak, RM3,000 Hanya Belas Ihsan appeared first on KopiPlanet.com.




No comments:

Powered by Blogger.