Ads Top

Hanya Tonton Rancangan Mic On! Dan Berpeluang Memenangi iPhone 12

Peraduan Tonton Dan Menang iPhone 12 Pro dan Iphone 12 Mic On! akan disambung ke episod 4 dan 5 Mic On!  

Penonton boleh menyaksikan Mic On! episod 4  (27 November 2020) dan 5 (4 December 2020) pada setiap hari Jumaat bermula jam 9.00 malam hingga 11.00 malam untuk merebut peluang keemasan tersebut. Mic On! boleh ditonton melalui saluran 112, MyTV.

Untuk memenangi telefon pintar berkenaan, penonton Awesome TV diwajibkan mengikuti semua syarat yang telah ditetapkan untuk menyertai peraduan Tonton Dan Menang iPhone 12 Pro dan Iphone 12. Syarat-syarat yang ditetapkan adalah seperti berikut :

  • Kumpul 6 kata kunci sepanjang siaran Mic On! episod 4  (27/11/2020) dan episod 5 (4/12/2020) di saluran 112, MyTV. 3 kata kunci di setiap siaran.
  • Swafoto bersama siaran Mic On! episod 4 dan 5.
  • Muatnaik swafoto dengan 6 kata kunci yang terkumpul sepanjang siaran Mic On! episod 4 & 5.
  • Tag 3 orang rakan dan sertakan hashtag #TontonMicOn #awesomeTV #MicOn2020 #MemangOhsem
  • Ikuti media sosial Awesome TV (Instagram, Facebook, YouTube, Twitter & TikTok).
  • Pastikan Instagram anda tidak diprivasikan.
  • Tarikh tamat penyertaan adalah pada 11:59 PM, 9/12/2020

Pemilihan pemenang akan dibuat secara rawak oleh pihak Awesome TV dan akan diumumkan melalui akaun Sosial Media Awesome TV.

Mic On! adalah program realiti nyanyian pertama yang ditayangkan di Awesome TV, di mana program yang mencari bakat nyanyian yang diuruskan oleh pelawak iaitu Shuk Sahar, Fad dan Ropie dan akan dijurikan oleh Dato M. Nasir dan Mas Idayu serta menampilkan Nana Mahazan sebagai hos rancangan.

Ikuti perkembangan terkini Mic On! melalui kesemua akaun media sosial Awesome TV dan siaran tertunda Mic On! boleh ditonton melalui laman web rasmi www.awesometv.my. – KopiPlanet.com

The post Hanya Tonton Rancangan Mic On! Dan Berpeluang Memenangi iPhone 12 appeared first on KopiPlanet.com.




No comments:

Powered by Blogger.