Ads Top

Zahirah Akhirnya Jelaskan Mengenai Gambarnya Bersama Aiman Yang Menjadi Perhatian Orang Ramai

Pelakon Zahirah MacWilson tampil menjelaskan situasi sebenar mengenai gambarnya bersama kekasih, Aiman Hakim Ridza yang mencetuskan pr0v0kasi ramai.

Kata Zahirah, gambar itu dirakamkan dalam sebuah sesi fotografi untuk sebuah majalah fesyen tempatan dan mereka bukan berb0geI.

Itu mentaliti masing-masing, terang-terangan kami tak bogel. Takkanlah nak buat macam itu depan semua orang?

“Kami pun tak b0d0h nak ambil gambar b0geI. Itu hanya untuk sesi fotografi majalah jadi saya tak rasa ada isu pun.

“Untuk rakyat Malaysia, ia sukar untuk diterima, itu saya akui. Jadi saya minta maaf kepada semua peminat saya yang mungkin tidak berpuas hati mengenai gambar terbabit.

“Bagi saya tak perlu pun nak buat fitn4h untuk satu perkara yang anda lihat. Lebih baik baca dan kaji betul-betul mengenainya,” katanya kepada.

Beberapa minggu lalu, sekeping foto Zahirah dan Aiman dalam keadaan mencurigakan telah mengundang rasa jeIik dalam kalangan penonton.

Malah, pelbagai komen diterima daripada peminat kedua-dua selebriti itu.

Dalam perkembangan lain, Zahirah baru melancarkan koleksi keduanya bersama Starvilion berkonsepkan rekaan busana Aidilfitri moden dan glamor.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih .Jom Like Page Kami Juga Di Facebook untuk dapatkan lebih banyak cerita menarik dari kami.

Sumber :astrogempak via celoteh saja

Kredit:OtakBulu




No comments:

Powered by Blogger.