Ads Top

Hanya Kerana Octovia Kongsi Fot0 Ini Beliau Diberi Pelbagai Amar4n

Sek4li lagi menj4adi perhatian.. Oktavio manrose siap4 tak kenal dengn seleberiti ini yang mervpakan adik kepada aprena manrose d4n merupakan sepupu kepada nelydia senrose yang sebelum ini terpalit dengan kontr0vesi dengan penyanyi dan pelak0n kelahiran singapvra alif aziz.

Antara k0men beliau

Oktavia manrose sekali lagi menjadi isv para netizen apabila beliau berkongsi gambar beliau dengan sepupunya nelydia senr0se serta suami di majlis persandingan beliau k3lmarin, lain pulak yang menjadi tumpuan netizen .

Bila mana oktavio menr0se memuat naik di laman instagramnya gambar nya dengan pasangan pengantin tersebut ada pulak netizen- netizen yang nakaI turut memberikan komen negetiif terhadap beliau antara nya jangan pulak sond0I laki dia.

Doakan yang baik baik sahaja untuk beliau jangan kec4m sanggat diapvn boleh berubah juga mana tahu itu salah satu dari kesilapan beliau minta yang baik- baik jerlah ,apapon selamat pengantin baru buat nelyedia senrose dan suami.

Oktovia Manrose Minta Maaf Pada Bella Astillah

Pelakon baharu yang dikaitkan mempunyai hubungan istimewa dengan Aliff Aziz iaitu Oktovia Manrose akhirnya meminta maaf terhadap isteri aktor itu Bella Astillah.

Oktovia berkata, dia enggan menegakkan benang yang basah dan mengakui kesilapan yang dilakukan sehingga menjejaskan rvmah tangga pasangan itu.

Hari bersejarah buat saya dan tidak pernah terfikir pun semu ini akan berlaku.

“Kepada Bella Astillah saya tak nak menegakkan benang yang basah. Saya minta maaf dengan apa yang berlaku dan apa yang berlaku sangat salah.

“Saya tak patut keluar dengan suami orang dan saya tak patut keluarkan apa-apa kenyataan kerana saya yang salah,” ujarnya di Instagram.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lvpa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih .Jom Like Page Kami Juga Di Facebook untuk dapatkan lebih banyak cerita menarik dari kami.

Sumber : arianaRose via kakicopy




No comments:

Powered by Blogger.