Ads Top

“Kalau Aku Ketemu Dia, Aku Yakin Pasti Dia Suka Sama Aku” – Lucinta Luna Luah Hasrat Mahu Berkenalan Dengan Aeril Zafrel

Kedatangan transgender popular Indonesia, Lucinta Luna yang melancong ke Kuala Lumpur baru-baru ini ternyata telah menarik perhatian warga netizen.

Malah, sepanjang berada di Kuala Lumpur, Lucinta dilihat cukup mesra dengan usahawan Dato Seri Vida atau DSV menerusi beberapa video yang dimuat naik di Indonesia.

Bagaimanapun, apa yang lebih mencuri perhatian apabila sebelum kembali pulang ke Indonesia, Lucinta mengakui dia mahu datang semula ke Malaysia dan meminta DSV mengenalkannya dengan Aeril Zafrel.

“Yela Datuk, aku pulang tapi kembali lagi nanti, tapi kenali dulu saya sama Aeril Zafrel. Saya suka sangat sama dia,”

“Aeril itu sudah punya seorang perempuan, aku suka sama dia. Kalau aku ketemu dia, aku yakin pasti dia suka sama ku,” ujar Lucinta.

Dalam pada itu, menerusi video yang dimuatnaik di TikTok DSV, usahawan berkenaan memberi amaran kepada Lucinta memandangkan Aeril merupakan suami kepada Wawa Zainal.

“Jangan cari pasal, nanti saya terbabit saya tak nak. Dorang keluarga bahagia, pasangan saling mencintai,” ujarnya. – KopiPlanet.com

The post “Kalau Aku Ketemu Dia, Aku Yakin Pasti Dia Suka Sama Aku” – Lucinta Luna Luah Hasrat Mahu Berkenalan Dengan Aeril Zafrel appeared first on KopiPlanet.com.




No comments:

Powered by Blogger.