Ads Top

Idris Elba Disahkan Positif Covid-19, Pesan Peminat Amalkan Social Distancing

Selepas Tom Hanks, aktor Idris Elba pula kini disahkan menghidap Coronavirus (Covid-19). Pelakon berketurunan British berusia 47 tahun itu membuat pendedahan tersebut menerusi laman Twitter miliknya, pagi tadi.

“Saya tidak mempunyai sebarang simptom dan pergi menjalani pemeriksaan selepas saya mengesyaki terdedah dengan beberapa individu yang positif Covid-19.

“Saya dapat tahu mereka terkena jangkitan itu pada Jumaat lalu dan sejak itu saya mula kuarantin diri sendiri dan terus menjalani pemeriksaan dan hasil keputusan mengatakan saya positif Covid-19.

“Perkara ini adalah sesuatu yang serius dan ini adalah masa untuk kita semua kurangkan aktiviti luar dan kerap mencuci tangan,” katanya.

Selain Tom dan Idris, selebriti popular lain yang dilaporkan terkena jangkitan virus Covid-19 ialah isteri Tom, aktres Rita Wilson dan pelakon kelahiran Ukraine, Olga Kurylenko. – KopiPlanet.com

No comments:

Powered by Blogger.