Ads Top

Kelly Azman Dikecam Teruk Gara-Gara Cover Semula Lagu Menjaga Jodoh Orang Lain

Belum lagi disiarkan lagu cover Manjaga Jodoh Orang Lain. Oleh Selebriti serba boleh Kelly Azman. Mendapat kecaman hebat dari warga Netizen.

Selepas Viral nya lagu Masing-Masing yang di cover semula oleh Kelly Azman yang juga menjadi perhatian para netizen di media sosial, kini kelly kembali dengan cover lagu terbahru dari penyanyi Ara Johari yang bertajuk ‘ Menjaga Jodoh Orang Lain’ .

Menurut Kelly Azman, Dia bahru sahaja muat naikan ‘Teaser’ itu terus mendapat komen – komen negitif dari netizen di ruang komennya.

Menurut Kelly, dia rasa sedih kenapa lah apa saja yang dilakukan oleh nya mesti mendapat kecaman hebat dari netizen diluar sana.

Hujah Kelly lagi dia hanya ingin memberikan hiburan pada semua orang dan membantu mempromosikan lagu artis – artis tempatan.

Walau pun saya di kecam hebat seperti, Suara saya seperti katak panggil hujan ‘Kau tak layak nayaikan Lagu Ara Johari’ dan banyak lagi. Bagi saya ni hak korang semua nak cakap apa. Tapi tolong jagan melanpau sangat,

Kelly Azman jugak mengajak anda semua untuk saksikan lagu cover terbahru nya ini di chanal Youtube nya Kelly Azman TV. – KopiPlanet.com

The post Kelly Azman Dikecam Teruk Gara-Gara Cover Semula Lagu Menjaga Jodoh Orang Lain appeared first on KopiPlanet.com.




No comments:

Powered by Blogger.